Uitzieken in de bergen (Spanje #19)

dinsdag, februari 14, 2017

Vandaag heb ik ondervonden hoe het is om als ballerina door het leven te gaan. Tijdens het wandelen moest ik namelijk de meest vreemde houdingen aannemen om niet onderuit te gaan. Uiteindelijk ben ik tot de conclusie gekomen dat het beter is om sommige wegen te vermijden. In de bergen is de kans namelijk groot dat de wandelpaden bestaan uit brokstukken. 

Toch heeft het me goed gedaan om de buitenlucht op te zoeken. Ik voel me daardoor al een stuk beter dan gisteren. Helaas was het nog iets te veel gevraagd om te reizen naar Reus. Morgen waag ik weer een nieuwe poging. Tot die tijd ga ik even nagenieten van mijn wandeling. Dat is trouwens niet zo heel moeilijk. Tijdens elke wandeling ontdek ik wel iets nieuws (ondanks het feit dat ik altijd wandel in dezelfde omgeving). Bij deze weer een kleine opsomming van ultieme geluksmomentjes:

- Wandelen zonder jas. Het werd tijd ;-). 
- Bloemen tegenkomen. Eindelijk wat vrolijkheid in de wintermaanden! 
- De bergen. Ik raak er nooit op uitgekeken. 
- Vlinders ontdekken in alle kleuren van de regenboog. Zo mooi!
- De zoemende hommels om mij heen. 
- De stilte! Heerlijk om geen lawaai te horen. 


Het wandelpad aan het begin van mijn wandeling...


Hetzelfde wandelpad nog geen kilometer verderop. Wacht...Welk wandelpad? 

You Might Also Like

0 reacties

Subscribe