Op weg naar de top (Spanje #10)

woensdag, februari 01, 2017

Momenteel vind ik het bijna een doodzonde om tijd verloren te laten gaan aan het internet. Zo vaak verblijf ik ook weer niet in de Spaanse heuvellandschappen. Ik besloot daarom de 'wandelschoenen' uit de kast te trekken en om de wereld te gaan ontdekken. 

Binnen de kortste keren liep ik door een prachtig natuurgebied. Vooral de diversiteit tussen flora en fauna was wonderbaarlijk om te zien. Opmerkelijk genoeg had ik niet direct in de gaten dat ik bezig was met het beklimmen van een behoorlijke oppervlakte.* Daar kwam ik pas achter toen ik de andere heuvels zag liggen op de achtergrond. Ik besloot toch om mijn weg te vervolgen naar de top. Daar heb ik geen moment spijt van gehad! Het uitzicht was namelijk adembenemend mooi. Het is heel bijzonder hoeveel rust de natuur kan uitstralen. 




Vanmiddag was ik heel even de meest gelukkige persoon ter wereld. Dat bleef zo tot ik weer al die kilometers terug naar 'huis' moest lopen. Heel vermoeiend voor mijn voeten! Vanavond ga ik daarom eens lekker aan mezelf denken. Wat ik ga doen? Tijd verspillen met behulp van het internet ;-).

*Sommige heuvels zijn niet heel steil en lopen daardoor geleidelijk omhoog. Dit was een typisch voorbeeld daarvan. 

You Might Also Like

0 reacties

Subscribe