HU777 (Spanje #13)

zondag, februari 05, 2017

Gisterenavond kreeg ik de schrik van mijn leven. Mijn laptop weigerde namelijk om naar behoren te functioneren. Bij het indrukken van een toets kreeg ik opeens meerdere tekens te zien. De letter 'h' werd bijvoorbeeld aangevuld met de letter 'u' en het cijfer '7' (in meervoud). Niet veel later kreeg ik zelfs te maken met allerlei herstelwerkzaamheden. Pas na anderhalf uur kon ik weer opgelucht ademhalen. Toen was eindelijk het zogenaamde 'blauwe scherm' uit beeld verdwenen. 

Vandaag had ik geen zin om heel de dag naar het computerscherm te staren. Ik denk dat ik nog steeds niet helemaal bij ben gekomen van gisterenavond ;-). Ik besloot daarom mijn tijd buitenshuis door te brengen. Zoals gewoonlijk had ik het bijzonder erg naar mijn zin. Misschien komt het ook wel doordat het soms net lijkt alsof ik een schilderij binnenwandel van Van Gogh. Helaas was het wel behoorlijk koud buiten door de zware windstoten. Gelukkig heeft elk nadeel ook weer een voordeel. Zo vond ik het heerlijk om de wind te horen suizen door de bomen. It was like the Netherlands all over again! 


Die onverharde wegen zijn overigens wel een kleine bron van ergernis. Soms zo pijnlijk. 


Overigens begin ik ook steeds meer te leren over de Spaanse cultuur. Meer daarover volgt (waarschijnlijk) in mijn volgende verhaal. Stay tuned!

You Might Also Like

0 reacties

Subscribe