Een dagje aan het strand (Spanje #21)

vrijdag, februari 17, 2017

Vilanova i la Geltrú is de afgelopen weken uitgegroeid tot één van mijn favoriete bestemmingen. Het was dan ook niet zo vreemd dat ik vandaag nog even afscheid wilde nemen van deze stad. Toch heb ik de geliefde winkelstraten met rust gelaten. Ik vond het een veel beter idee om het strand onveilig te maken!

Na aankomst heb ik direct fruit gekocht bij de plaatselijke groenteboer. Het fruit is hier namelijk mierenzoet (en goedkoop). Heel even was ik als een kind zo blij. Soms zou ik wensen dat we van dezelfde kwaliteit konden genieten in Nederland. Aan de andere kant geeft het me een reden om nog eens een keer terug te gaan naar Spanje ;-)!


Bij deze presenteer ik de meest zielige palmbomen ooit...


Na ruim anderhalf uur later ben ik op de trein gestapt naar Sitges. Ook dat was een goed idee! Ik heb in tijden niet meer zo'n mooie zonsondergang gezien.




You Might Also Like

1 reacties

Subscribe