Even voor de verandering...(Spanje #18)

maandag, februari 13, 2017

...Koorts. Daar wordt een mens heel gelukkig van. Nou ben ik niet van plan om mijn laatste week door te brengen in bed, maar toch baal ik even als een stekker. Voornamelijk omdat de wanstaltige citroendrankjes weer op het programma staan. Zo zuur! 

Goed. Ik laat me dus niet uit het veld slaan door deze onverwachte plot twist. Morgen wil ik er namelijk gewoon op uit. Op dit moment ben ik me aan het verdiepen in een bezoek aan Reus. Deze stad staat bekend als de geboorteplaats van Gaudí. Alvast een leuke voorbereiding op mijn bezoek aan Barcelona, toch? Helaas betekent dat wel dat ik een paar plannen moet veranderen. Het werken gaat namelijk ook gewoon door. Ondertussen probeer ik ook overzicht te krijgen in het openbaar vervoer. Zowel bussen als treinen rijden hier namelijk een stuk minder frequent dan in Nederland. De bus naar Vilafranca del Penedès vertrekt bijvoorbeeld maar een paar keer per dag. Vorige week moest ik daardoor heel vroeg mijn bed uit. Ik verwacht dat deze week hetzelfde lot op mij staat te wachten. Vooral nu ik ook tijd vrij moet maken voor het reizen met de trein. Weer een uitdaging erbij.

En verder ga ik hopen dat de koorts niet te veel roet in het eten gooit. Ik wil nog zo veel doen! Vandaag wil ik me bijvoorbeeld ook nog even terug trekken met een paar afleveringen van The Big Bang Theory. Tijd dus om weer af te ronden! Anders kan ik al mijn plannen overboord gooien ;-). 







You Might Also Like

0 reacties

Subscribe