Terugblikken op de afgelopen dagen (Spanje #11)

donderdag, februari 02, 2017

Soms is het gekkenwerk om elke dag belevenissen te delen met de buitenwereld. Het lukt me dan ook lang niet altijd om iets uit de hoge hoed te toveren. Helaas is het vandaag 'weer' zo een dag. Ik geef de schuld aan het weer, want door de hoeveelheid bewolking heb ik geen zin om op pad te gaan. Nieuwe avonturen blijven daardoor nog even uit. 

Toch geeft dat me nog even de gelegenheid om terug te blikken op de afgelopen dagen. In anderhalve week tijd heb ik namelijk veel bijzondere ervaringen opgedaan. Gisteren heb ik bijvoorbeeld mogen genieten van een prachtige wandeling door het Spaanse heuvellandschap en afgelopen zondag heb ik uren kunnen spenderen aan het strand. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de prachtige steden die ik heb bezocht. Soms mis ik wel iemand om deze ervaringen mee te delen. Alleen reizen is namelijk ook heel stil. De Spanjaarden kunnen Engels moeilijk verstaan en daardoor heb ik weinig aansprak gedurende de dag. Gelukkig kan ik in de avonturen weer mijn verhalen delen met mijn gastgezin. Ook heb ik een heel lief thuisfront dat elke dag wel even contact zoekt. Zo ben ik nooit helemaal alleen ;-).

Voordat ik ga afronden wil ik nog een paar foto's delen. Zojuist kwam ik namelijk tot de ontdekking dat ik soms ook foto's vergeet toe te voegen aan mijn artikelen. Bij deze dus een paar beelden die tussendoor zijn gestrand.


De uitgestorven straten van Sitges (25 januari)



Amerikaanse invloeden in Sant Pere de Ribes (29 januari)


Het eeuwenoude kasteel van Sant Pere de Ribes van dichtbij (29 januari)



Het zonnige strand van Sitges (29 januari)


Oudheden (Ruïnes d'Adarró) in Vilanova i la Geltrú (31 januari)


De vuurtoren aan de kust van Vilanova i la Geltrú (31 januari)


Een prachtig uitzicht op de heuvels in mijn nabije omgeving (1 februari)

You Might Also Like

1 reacties

Subscribe