Over the hills and far away (Spanje #2)

dinsdag, januari 24, 2017

Inmiddels zit mijn eerste werkdag er alweer op. Soms was het nog even onwennig, maar dat kwam vooral doordat ik onbekend ben in het huis. Over een week zal dat waarschijnlijk heel anders zijn. De werkzaamheden zijn ook makkelijk uit te voeren. Binnen drie uur zijn alle gevraagde handelingen verricht. Daarna mag ik mijn tijd zelf indelen. Het maakt dus ook niet uit hoe laat ik op sta of hoe laat ik naar bed ga. Vanochtend was dat best wel een vreemde gewaarwording. Normaal gesproken werk ik eerst een lijst met activiteiten af voordat ik de tijd neem voor een ontbijt. Hier is dat andersom. Ook daar kan ik aan wennen! 

Na mijn werkdag ben ik op onderzoek uit gegaan. De kattenopvang bevindt zich namelijk in een prachtig natuurgebied. Zo ligt er (letterlijk) om de hoek een grootschalig park dat vraagt om ontdekt te worden. En dat is dus ook precies wat ik vandaag ben gaan doen: ontdekken. Mijn wandeltocht werd gelukkig ook verrijkt met een hoop zonnestralen. Het was zelfs warm met de winterjas aan! Ik kan nu al niet wachten om weer op pad te gaan. Al is het maar om de vogels te horen fluiten.

Natuurlijk kon ik het niet laten om mijn fotocamera (lees: mobiel) mee te nemen. Achteraf gezien heb ik daar geen spijt van gehad. De natuur hier is ontzettend veelzijdig en daardoor bewonderenswaardig. De onderstaande kiekjes zijn gemaakt tijdens mijn kleine ontdekkingsreis. 










Vanavond kijk ik uit naar de maaltijd die me te wachten staat. De maaltijd van gisteren was namelijk bijzonder lekker. Toen heb ik mogen genieten van een (vegetarische) Irish stew* terwijl we vrolijk met elkaar aan het praten waren. Na het eten hebben we nog een tijd naar The Big Bang Theory gekeken. Ik had geen idee dat die serie zo leuk kon zijn. Drie keer raden wat ik ga kijken als ik terug ben in Nederland ;-).

*Het echtpaar waarbij ik verblijf is van Ierse afkomst. Weer een barrière minder (knipoog). 

You Might Also Like

2 reacties

  1. Dat ziet er heel mooi uit inderdaad! Als ik het zo lees gaat dat helemaal goedkomen daar, echt super. In het begin is het altijd onwennig, het is nieuw en gewoon heel anders, maar het klinkt wel echt heel erg leuk. Geniet ervan meid! Liefs.x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ik begin me nu ook wat meer thuis de voelen dan eerst. Heel grappig hoe snel je ergens kan wennen. x

      Verwijderen

Subscribe