What's on my mind #1

maandag, juni 20, 2016


De bovenstaande foto heb ik niet zelf gemaakt.

Nog heel even en dan ben ik geen student meer. Natuurlijk is dat tijdelijk, want volgend jaar pak ik weer gewoon de draad op. Voor nu moet ik dus invulling gaan geven aan het komende jaar. Daarom ben ik deze week druk bezig geweest met alle verschillende mogelijkheden verkennen. Toch is dat niet het enige waar ik me mee bezig heb gehouden.

Een nieuwe uitdaging
Ik besloot deze week een eigen blog op te richten. Ik merk dat ik heel druk ben in mijn hoofd en behoefte heb om het van me af te schrijven. Ik had alleen niet verwacht dat er zoveel bij zou komen kijken. Het installeren van een thema ging moeilijker dan gedacht en daar ben ik dan ook een aantal uren mee zoet geweest. Misschien komt dat ook doordat ik een perfectionist ben (en niet zo'n kleine ook). Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik dingen slecht kan loslaten en daar echt aan moet werken. Ik ben helemaal niet vriendelijk voor mezelf. Ik kocht daarom een boek die mij (hopelijk) met dit probleem kan helpen.

Het kleine boek vol mindfulness
Weken geleden stond ik al eens met deze titel in mijn handen. Het concept sprak mij toen al aan, maar ik wist niet zeker of ik er wel behoefte aan had. Deze week besloot ik toch om het boek te halen. Ik heb de eerste pagina's gelezen en probeer nu een aantal oefeningen te voltooien. Meer hierover volgt.

Ervaringen rijker
Deze week stond in het teken van nieuwe ervaringen. Ik ben natuurlijk begonnen met bloggen, waardoor ik mezelf weer iets beter heb leren kennen. Wat kan ik streng zijn voor mezelf! Gelukkig kreeg ik ook de mogelijkheid om voldoende te relativeren. Op woensdag avond mocht ik plaats nemen in de Ziggo Dome voor een concert van Doe Maar. Stiekem is het niet mijn ding, maar voor mijn stiefvader ben ik graag mee gegaan. Hij is namelijk al dertig jaar liefhebber van deze muziek. De avond was ontzettend gezellig en we hebben een hoop gelachen met elkaar. 

De komende week
De aankomende dagen staan in het teken van de zomervakantie. Binnenkort ga ik met mijn vrienden naar Londen en daarvoor gaan we een aantal activiteiten inplannen. Ik heb er nu al zin in! Verder laat ik me graag verrassen.

Hoe was jullie week? 







You Might Also Like

0 reacties

Subscribe