Things that made me happy #1

donderdag, juni 30, 2016


De bovenstaande foto heb ik niet zelf gemaakt.

In deze donkere maand (wat regende het vaak!) waren er een hoop lichtpuntjes. Het leek mij een leuk idee om deze hoogtepunten met jullie te delen. Dit artikel zal daarom vaker voorbij gaan komen op mijn blog. Tijd dus om even op te sommen waar ik allemaal vrolijk van werd:

01. De mooie bloemetjes bij de bushalte
02. Een ouderwets bezoekje aan de dierentuin 
03. De nieuwe kruidenthee die ik kocht
04. De ontdekking van rabarber (zo bijzonder)
05. Het starten en onderhouden van mijn eigen blog
06. De hoeveelheid regen die naar beneden viel
07. Het terug lezen van een oud reisdagboek
08. Het bezoekje aan koffiezaak The Village 
09. Het luisteren naar Buddy Holly & The Crickets
10. Verdwalen in een boekenwinkel
11. Handen warmen aan een theekopje 
12. De kennismakingsdag van Breekjaar
13. Het dragen van een rok op een warme dag
14. Officieel afgestudeerd zijn als grafisch vormgever
15. Het cadeau krijgen van een taart (zo lief)
16. Het terugvinden van mijn zonnebril
17. De ontdekking van tv-serie Breaking Bad
18. Een bezoekje brengen aan Valkenburg
19. Paul McCartney live zien op Pinkpop
20. Illustreren voor mijn blog
21. Mooie afbeeldingen verzamelen op Pinterest
22. Ontspannen met tv-serie Full House 
23. Mijn twee konijntjes knuffelen
24. De dag dat het zomer werd
25. De foute 500 van Qmusic
26. Plannen maken voor mijn vakantie naar Londen
27. De samenwerking tussen Simon & Garfunkel
28. De trailer bekijken van Beauty & the Beast 
29. Winkelen in Utrecht met mijn moeder
30. Onweersbuien in de nacht

Waar werden jullie allemaal vrolijk van? 

You Might Also Like

2 reacties

  1. Oh, van dit soort lijstjes word ik echt vrolijk! Het is mooi om even stil te staan bij de kleine dingen die je gelukkig maken. Breaking Bad heb ik ook gekeken, een topserie! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je lieve reactie! Ik ben het helemaal met je eens! Bij Breaking Bad zit ik ook telkens op het puntje van mijn stoel. Zo spannend!

      Verwijderen

Subscribe