Geslaagd!

donderdag, juni 23, 2016


Ruim twee maanden geleden begonnen de Proeven van Bekwaamheid. Dat is de nachtmerrie van elke student! Drie weken lang moest ik een idiote waslijst aan opdrachten afwerken om zo mijn diploma te halen. Gisteren kreeg ik (eindelijk!) de definitieve uitslag te horen. Ik ben geslaagd en mag mezelf officieel een grafisch vormgeefster noemen! Volgende week ga ik voor de allerlaatste keer naar school om mijn diploma op te halen. Het voelt vreemd om dit avontuur af te gaan sluiten (voor mijn gevoel is het ook allemaal heel snel gegaan). Toch heb ik ook veel zin om weer nieuwe uitdagingen aan te gaan!

Over uitdagingen gesproken: ik wil mijn berichten gaan voorzien van zelfgemaakte illustraties. Niet elk bericht, maar wel een klein aantal. Ik ben geen liefhebber van fotograferen (mede doordat ik geen goede camera heb) en ik merk dat ik daar tegen aanloop. Soms kan ik uren opzoek zijn naar stock-beelden. Ik wil iets doen waar ik me wél goed bij voel (en dat is illustreren). Mijn illustraties zijn binnenkort allemaal terug te vinden onder de tag 'illustraties.'








You Might Also Like

0 reacties

Subscribe